Me gusta marihuana, me gustas tu.


lalalala lalalala lalalala..

söndag idag, känns som lördag. men det gjorde ju iför sig fredags oxå..
igår var alla cp, nej men det var trevligt till en början and what so ever...jag är inte pepp för sista veckan i skolan, har redovisning kvar och vill ionte!!!1 är på dåligt humör och stör mig på alla, speciellt äckliga pundare som ska tro han är bäst och vet allt., kaxiga horunge, hoppas du pundare ihjäl dig :-) :-) :-)

imorgon har jag dock endast två lektioner med film och mm, ganska sooft.
men nu har mitt hår nästan torkat så tror jag ska gå och lägga mig, börjar 11.40 imorgon <34<3

puss, / flatbög.



visst var mitt hår fint?½!?!?!?!? . inge jävla kortkort med organgemorots färg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0