part mode låt!1



vaknade för ca två timmar sen, ska ut och sola snart. vill sola!!! men det är ju massa måln nu.
någon kom hem, vet inte vem.. har annars varit själv hemma hela morgonen. vart ingen skola idag, hade en lektion och kändes liksom.. ah, fast ne.  idag blir kvällen spenderad i falun, hoppas det blir najs, och inte som i tisdags. har fortf ångest för att jag ens gick på det där. åååh!!!!"!!1111 nu vet jag att det aldrig kommer bli en enda gymnasiefest nästa år, skönt med sommar lov oxå, så man slipper se dessa människor. dock var det inge fel på dom, bara mig.. kommer ha ångest minst två veckor till..

ska sola nu, och grina en smula för allttttttttttt jag åstakommit...
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0