when i get older i will be stronger.

uh ah fifan, uha ah fifan.

idag vart det en hel dag med vännur. jag,jenny och denise vandra till hill direkt efter mössgrejen studenthororna gjorde, jag vill oxå ta studenten... anyway, sedan vandra vi till kupolen där jag köpte mariellas studentprisent eller en del av den, super sweet. sedan buss till stan där vi mötte upp louise och emelie. balen efter det.

nu ska jag föröska skriva till min redovisning imorgon, inget jag ser fram emot, vill inte!!!! :'8
och fan kuk.'

jag vill vara 18, jag vill ta studenten, jag vill ha längre hår, jag vill vara brun, jag vill härifrån, jag vill döda alla patetiska små åsnor.

pfft puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0