According to you i'm boring, i'm moody

söndag igen då, OCH DET ÄR SNÖ!! urshh.. blir typ helt depp av det, trodde det var vår på ingång men icke.
helgen har varit ganska spontan. fredagen var i bullermyren, och lördagen var i ca hela borlänge.. kul iaf, träffa linda oxå! (Y)

har blivit väldigt glest med inlägg, to bad.

min mobil har även dött, måste köpa en ny och jag är typ fattigast på jorden just nu. så får leva med att jag måste gå runt med min underbara stenmobil.

ögat förbättras oxå, stygnen blir utagna i veckan, skönt nog :)

jag är tråkigt, jag vet.

nu ska jag tillbringa en timme i duschen, skönt!!!11
snälla kan telefon jäveln sluta ringa....

Puss pårää ;)
/ pitt jan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0