no män, no cry

tror jag tappat skrivandet. men dock händer det ju inte så mycket värt att skriva om.
imorgon är det torsdag! har varit i skolan en dög, skönt, ledig. mmh.

just nu går de j'vla segt alltså. tror jag är inne i en svacka eller ngt. nu ska jag inte klaga eller ngt, vilket jag är j'vla bra på att göra iförsig men, och att gå runt med ett fet jävla svullet äckligt blåöga med tejp i ansiktet gör inte saken bättre. dock har det blivit mycket bättre, och med mycket smink att täcka med syns det mycket mindre oxå :))

anyway, känns verkligen som jag tappat många personer. för på senaste tiden har jag varit ganska off, inte berättat saker för folk eller pratat om något överhuvud taget. men jag är rädd. det känns som om jag inte kan lita på någon. och då är det inget personligt till någon, utan alla i allmänhet. inte ens min familj. och jag vet inte varför, nej men vet inte, känns som jag är ständigt rädd.. rädd för allt. känns som något kommer hända om jag säger ngt fel eller tar ett felsteg. men jag kanske bara är nojigt, right? ..
jajajaaaaaaaaaaaa

snart är det helg iaf, skönt! :)

mittöga dunkar, så ska gå och hämta en påse is sen sätta mig vid tvn
hejdå!!!11



Kommentarer
Postat av: Anonym

nej jag säger inte apor. var ett bra tag sen jag sa så.

men du kanske inte tänker på att jag inte säger det när du säger det, etersom jag i stor del inte ens bryr mig om kurderna i vår skola.



sen om man skulle kalla en person apa en gång så är det väl pga av personen, men att kalla en hel grupp människor apor bara för att dom är invandrare så äre juj en annan sak :)

2010-03-21 @ 12:06:24
URL: http://framtidsval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0