people always leave

min dag har varit ganska bra till en början. men halsonten börjar komma tillbaka.
fast det är faktiskt inte det som stör mig idag. utan det som stör mig är..

- vad har jag gjort för att förtjäna vänner som skite i. nej inte skiter i, bryr sig om en och jag har kul med, ca en gång i månaden. men sen som planerar massor utan saker tillsammans men utelämmnar mig helt. det kanske inte är så, vad vet jag. kanske bara är att jag tar åt mig alldelse för mycket. men hur sska jag kunna veta när inte en enda hör av sig. svarar inte ens när jag hör av mig..
ibland har jag bara lust att säga varenda liten sak ni sagt till mig om varandra, men varför skulle jag göra det egentligen?
ja jag vet, nu sitter ni/dom/folk och har högläsning och undrar varför jag är nå jävla pysko och sedan snackar det värsta och dåliga sidan om mig. eller vet ni. skit samma. bara för jag uttrycker mig här istället för skrika på någon annan, då gör jag fel.

jag vet inte vad jag ska säga, önskar bara att jag hade någon att prata med...



nu ska jag sluta, fick bara lov att skriva av mig. så ah
måste gå iaf, låter som min hund kräks...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0