politiskvilde.

hello..

sitter förtillfället i skolan, första gången denna vecka. och känns för jävligt. men men, lyssna nyss på en författare, och var överraskande bra faktiskt, trodde typ man skulle somna eller ngt, men var fan kul :)

förövrigt tror jag att jag skippar peace and love i år, jag vet att jay-z kommer men har ju faktiskt han på spotify..

idag är det även andra avenyn, något att se framemot i denna äckliga tillvaro :)

vet faktiskt inte vad jag ska skriva mera, mitt liv har inget mer att erbjuda, jobbigt va?

lite inte mycket...

nej men hejdå.... :)♥

 



hahha. pusss


Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAH VAFAN!!! glömde helt av att ja kallade jason också för jesse! detta får ej misstolkas!!!! ;)

2010-03-25 @ 16:48:58
URL: http://trekilo.blogg.se/
Postat av: Nicolaikatinka

Excellent site.

2011-02-17 @ 08:24:35
URL: http://nicolaikatinka.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0