svarta fingrar!

dåligt med skrivande, i know..
har ju tillbringat mitt lov i borlänge och har inte orkat skriva så mycket faktiskt..

i fredags varte galet nice hos lina i b! var besämmt att det skulle bli rättvik, men efter mycket "velande" varte ändå borlänge. jättekul faktiskt, trevligt och glatt folk (Y) yeyy
igår/lördag/sista dagen på lovet då - var ju tänkt att köra hårt då oxå men, ingen hade varken ork eller lust
så vart en mysig filmkväll hos bina :):)

söndag idag! - har ångest som tusan, vill inte ha skola, orkar inte gå upp tidigt och vill inte se alla fulingar igen, ush!  men.. 66 dagar kvar till jag är i varmlandet .

nu ska jag fortsätta med min engelska uppsats som har nåtts till en rad! (y

peace and love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0