tyvärr, så vill jag ha allt jag inte kan få..

så sant så..

Har precis kollat klart på grey's anatomy, lovely. snart blir det även att träna. om jag fortsätter i denna tackt kommer JAG KUNNA SE TÅRNA TILL JUL :):) . anyway, så var det ju det där tråkiga som kallas skola idag oxå, ursurs, hihi. träffade även the wonderful catarine hill ♥ känns bra.. bättre än på länge faktiskt.
snart är det även det efterlängtade lovet, känns dock som vi precis hade lov haha. imorgon ska jag och kolla på ny mobil, äntligen (yyyy) .

men men, den dagen den .. lyckan (?) huhuhu.

pussss ♥


stämmnings bild, eller någe. ffintttt (Y)




__________________-

dude, your perspective on life sucks..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0