I said I don’t want to part this earth, If I got to do it solo.

godmorgon.

vill börja med att fan va min blogg har blivit tråkig,
har ju dock aldrig varit känd för sina roliga sidor heller men..

haha aja, har precis tränat och käkat frukost, springer runt i huset och hittar inte mina skor jag ska ha med mig, vet inte heller hur allt ska få plats i denna lilla väska jag har att ta med. Vet inte vad jag ska packa med, vill ha nytt men när man väl har pengar så verkar alla kläder bli fula, och blir itne fina förens pengarna är slut..

idag är det söndag och jag ska bara vara hemma hela dagen.
i fredags for jag med jenny,gurra,anna och lina till hedermora, alexandra som fyllde 18, grattis till henne!♥
igår åkte jag och träffade Sarah, sjukt länge sedan var det. vi gick och åt kebab sedan gick vi hem till arawan,dock var det två andra brudar där och dom snacka ju bara sitt språk så vi for vidare, till Emelie. Zainab och selma kom även och vi rökte och spela nå tvspel, tog det ändast lungt, super najs.



edit;
det där skulle läggas ut för flera timmar sedan, men vissa är ju äckliga och inkompetenta, orkar faktiskt inte bry mig nu om jag stava fel.

iaf, det jag skulle komma till var att lägga ut bilder om jag nu har det och även en video från bussen dit, haha..









(bilderna är ju dock från någon annan dag kom jag på.-...... )



Efter firandet av alexandra hämtade Linas mamma mig, henne, jenny och gurra för vi skulle sova hos henne i säter (?) tror jag det var, och hon har då världens sötaste kattugnar, så ca 3 på natten ville jag ju såklart ta kort på dom, tog upp en och tog kort på mig och den, är ju bara att kolla hur jag ser ut, katten är ju dock sötast :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0