kommer inte på meningen jag nyss funderat över..

.....well

jag har tråkigt. det är fult väder, och jag har fult med plugg att göra, god damn it.
ser ganska stort ut att det bara blir em tråkig kukhemma kväll, varför bor jag här?
gårdagen var ju som sagt trevlig iaf!


eller nej!!! jag orkar inte plugga.... bajs påre, JAG KOMMER IAF FÅ MVG I HISTORIA I SLUTBETYG!!
ja denise, jag vet att jag skryter. dock mitt först mvg i slutbetyg, och så.. fan måste ändå plugga.

- i'm doing just fine without you. det var meningen som skulle komma fram..


Kommentarer
Postat av: denise

haha som om jag bryr mig! skryt bäst du vill :)

hatar dock alla våra lärare, önskar serri att vi skulle byta klass i tvåan så man kan få sina betygssamtal i fred.. SKA FAN BÖRJA SITTA MED FAN .... smarta killarna så dom iaf kanske lär sig våra namn haha :D

2010-05-29 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0