mitt hår!!!!!!!!!!!!!!11

shulululu ma lady's.

vaknade nyss, tidigt va? vet dock inte varför man.. kanske hade för många drömmar om mitt EXTREMT FULA HÅR!!
rosalie färgade då håret på mig igår, skulle bli en ljus brun ton med mörkblonda slingor, nej så vaerte då inte. ser exakt ut som en misslyckad blondering. typ hej orange, vettefan vad jag ska göra. kanske åker till affären idag och färgar mer, men tänk så fäster det inte om jag färgade det igår`? ååh.

well, det är tio dagar kvar som jag måste genomlida innan jag kan åka utomlands och bleka det där (i solen då alltså)
Strålande väder är det iaf, ska träna nu sedan ska jag nog satsa på en frukost på alltan om det inte är allt för kallt.
sedan bär det verkliegn av till affären, gosh..

inget mer attt tillägga förutom att det är söndag och helgen har gått extremt fort som vanligt, dock är det bra med tanke på att jag vill att denna vecka bara ska flyga iväg, hihi! vill heller inte visa mig i skolan, uuuuhm.

ska ta mig i kragen och gå ner och träna,

shingaling! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0