ona day leftia.

god kväll allihopa!

sitter nu hos min mormor och peppar som f'n för morgondagen, tänk bara en dag kvar tills jag är i greklands värme. har dock varit helt opepp hela dagen, gått runt och surat och haft mig, hm..

idag rullade iaf dagen på, gympa ( promenad till donken för en glass ) som vanlig.. haha
sedan kom min mormor och hämtade mig, en rundtur på kupolen sedan åkte vi hem för att jag skulle köra en sista träning innan greec, sedan satte vi oss i bilen och for till norberg,

imorgon runt halv 2-2 far vi till stockholm,arlanda och planet lyfter klockan 6 ( hoppas hoppas inte askmålnet förstör...) så jag förväntar mig många små "jag kommer sakna dig" sms och så vidare, runt den tiden. hihih :)

nu ska man väl dra sig en lina, kanske kolla lite tv sen bege sig i säng, mycket att göras imorgon är det ju oxå :)

ska försöka dra te med ett sist inlägg för en vecka framöver, imorgon.

ha det gött käre läsare. :)

pussss. [v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0