torsdag.

jag har tråkigt, och är trött.

direkt jag kom hem somna jag framför tvn, jävla sköt vare. dock har jag inte hunnit/orkat.. träna idag heller!!! :/
imorgon känns det fint med fredag oxå, endast två lektioner ! jag överväger att plugga hela helgen, jag kommer ju ha gott om tid att göra allt annat tråkigt som finns att göra under sommarlovet, vilket är.. ingenting

jag äter hela tiden oxå, vet inte varför. har typ blivit matoholic, goddamnit. playan är ju inget som jag kommer vandra på denna sommar heller.

nejdå, nu ska jag duscha sen ska jag snuttebulla med sängen, myspys ♥



har upptäckt hur snygg hon är, ska bli lebb!

Kommentarer
Postat av: denise

SKIT FUL :D :D :D



du är inte matoholic du är bajsoholicccc som du sa i school today :D

2010-05-28 @ 17:17:34
Postat av: denise

SKIT FUL :D :D :D



du är inte matoholic du är bajsoholicccc som du sa i school today :D

2010-05-28 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0