bögkv

gud, fan va trött jag är. inte var jag i skolan heller, fy.
har målat om hela jävla huse känns det som, vill bara att det ska vara ´klart så vi kan flytta någon gång,
har värlens sämsta tålamod. jag orkar inte vänta!!!!!!!!!!

så måste jag till skolan imorgon oxå, känns så jävla onödigt. men så äre väl den där jävla engelska redovisningen, kommer läsa innantill ska jag tala om. ingen jävla dramalektion de här inte..

nu ska jag ta mä en cigg, sen ska jag glo på tv hela kvällen, om det inte är mer som ska göras.
vettefan vad jag ska göra i helgen heller. vara hemma och dö, har ont i huvudet.
hatar folk som inte kan svara på mobilen, vad fan har man mobilhora till då för? horungar.

hihi. puuuuuuss!

juste, jag vill inte bo ikvarnsveden men så blire kanske ändå, gay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0