det kanske finns någonting som inte fanns förut.

har precis kommit hem efter förstaadvents fika med feta släkten hos kusin mig, mums.
idag har det även varit vising i husä mitt, kom dock bara en familj, får hoppas på fler nästa vecka.

helgen spenderade jag med emsa, alltså emelie. haha.
fredagen var vi på peace and love med catti och roska, mysigt. lördagen fucka vi ur hos jenny och gustav, samt på stan. trevligt folk, trevlig kväll. har ju mått bättre än så här kan jag ju säga.

söndag igen då, fifan. kan säga redan nu att lovet är efter längtat. va äre, fyra veckor kvar !? göttttttttt

ska nog kolla gossip girl ikväll, lyssna på disney låtar sen sova.

hi hi :)


älskaälska låten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0