GÄJ

stannade hemma från skolan idag, mådde så jekla illa och kände hur allting bara kändes så jävla jobbigt.
var ändå inga viktiga lektioner och tänkte att jag kunde plugga, har dock inte blivit något pluggande, ÄN!
men jag har målat naglarna iaf :) och hunnit kolla klart allt på tv jag missat.

idag ska mor och far på en mycket bra möte, borde skriva ut det. men har ju inte berättat för alla än. borde ju göra det irl först, om inte någon slyna redan gjort det. för ja.. vem fan kan man lita på egentligen?!?!?! :)
men det kommer, och det är bra!

imorgon måste jag till skolan, har företagsekonomi och osv. Så fyller ju Madde år oxå, inte för det gör något om jag går till skolan eller inte, hon går ju lixom inte ens där...............................
Gurra fyller även år idag, grattis till honom!!

ANYWAY, ska tagga, ser sjukt gej ut asså.
peace.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0