I'm still alive but I'm barely breathing.Just prayed to a god that I don't believe in,'Coz I got time while he got freedom,'Coz when a heart breaks no it don't break even.


onsdag, ja. fortfarande inte gjort engelska redovisningen,öhee.
skolan dödar mig, men det har jag redan tillägt några gången. tror det var denise som sa att skolan är som ett jobb, till jobbet går man för att göra sitt arbete, när timmarna är slut går man hem och gör det man vill/ska. Men om skolan är som ett jobb varför fortsätter det när man kommer hem? med läxor och uppsatser?

anyway, åkte direkt hem för att fortsätta hjälpa till hemma. vi packar ihop våra saker, eftersom vi SKA FLYTTA!
underbart är det, slippa äckliga bäsna, inte för att borlänge är någon stor hitt, men närmare allt och fler bussar iaf.

har för ett tag sen varit ut och rökt med catta, inte personlig men genom tele. vad gör man inte när man bor i skogen? haha.
annars lyssnar jag på the beatles, som förövrigt är så jävla skönt. bara för att jag kan låtarna hahaha..

aja, weeeeeeeeeelll som rita brukade uttrycka sig förr.

ska ta och fortsätta


(gammal partybild........)
peace.

Kommentarer
Postat av: annapanna

SHIT e ju jag på bilden.. kände väl igen mina sexiga läppar!

DÅLIG STIL madde ska du lämna bäsna(även kallat paradiset i mina ögon) med tanke på att jag bor här ;-)

2010-11-17 @ 21:25:54
URL: http://trekilo.blogg.se/
Postat av: rosalie

jag hörde det!!!!!! wiiiiiii. när flyttar ni och är de bestämt att det blir jax?

2010-11-17 @ 22:16:56
URL: http://roskalini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0