Oh, forget, let me breathe, let me live. Just run away from my mind.

så nu, är jag äntligen hemma efter en hel vecka spenderad hos madde. sjukt kul har det varit, dock har tiden gått så jävla snabbt. Känns som vi har haft ihjäl hur mycke dötid som helst, men enda har jag inte hunnit plugga ett skit. kan ju tilläga att jag druckigt två gånger av tio möjliga dagar detta lov!

Faktum är att jag var fan på bra humör nyss,trots horskolan imorgon men vissa människor asså, slynor.¨

ser extremt mycket fram emot jullovet, gud. skolan dödar mig. s¨vill jag utomlands oxå, solarium funkar ju fan inte asså.

skulle läggggga ut en bild men datan är ju fan segare än en jävla slyna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0