sdhsdgajklösdöfllglksdflsdkföasdkläsjldf

äsh vet inte vad jag ska skriva, har blivit så dålig på detttttta. beror nog på att INGENTING händer i mitt kuk liv.
skit stad med asmänniskor.

fredagskvällen vart inte så fel ändå, fick ett sms av selma med fest i texten haha nej men, äh.
igår for vi och forade gurra g at deras place, sedan träffa jag catta_cat för prat och ciggarett.
For faktiskt sedan till madde senare på kvällen då vi käka kina och chilla hos henne endast
idag följde jag med na till kupolen där hont köpte kläder vilket inte jag gjorde. TRäffa lite trevligt folk och sedan
ökte jag hem.

sitter nu och gör inte ett jävla skit, har engelska redovisning och spanska prov imorgon och i veckan, och har inte ens grejerna hemma. ibland kan man verkligen fundera på om jag är korkad. känner bara att jag kune inte bry mig mindra om skolan nu förtiden, känns så meningslöst. allt känns meningslöst egentligen.

bror plus familj är ju här, far dag idag, grattis på det. så ska väl ta mig i röven(?) och gå ner och vara soccccccc.

peace .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0