you make my heart go ding-a-ling-a-ling

idag gick jag till skolan för en föreläsning om preventinmedel som jag tror jag lärde mig om för några år sedan faktiskt. vissa där var ju jävligt korkade och visste fortfarande inte att man kan få hiv av sex och trodde även att en p-ring helt plötsligt lössesupp inuti någon. vad ska man säga, korkade människor.
iaf,
 efter det vart det akut tid till läkaren, pga att jag fått utslag på mig och jag chansar på att det är hudcanser, typ!? :o  men läkaren som jag träffade var ju ungefär lika korkad som brudarna i skolan och kollade bara på det, sa sedan att jag bara skulle höra av mig i slutet av veckan, fast sen skulle jag höra av mig imorgon, fast nä. skulle höra av mig om det vart värre. så jag förstod inte riktigt när fan jag skulle höra av mig faktiskt, :)

hon såg iallafall ut såhär;


dock är hon på bilden mycket snyggare.

well, ska dra mig neråt för tv plus plugg.

peace,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0