and I wanna walk through the storm..

Another night, slips away, in other words,
I should say, there are no words, you should say,
there are no words.


söndagsångest, utan en hård baksmälla, känns jävla skönt ska jag tala om för er.
chilla hårt hemma igår för en gångs skull.
har inte plugga ett skit i helgen vilket jag borde gjort. har inlämnginsuppgifter i engelska, svenska, företagsekonomi och naturkunskap plus ett fett spanska prov som jag har i tre dagar framöver.
gud, skolan dödar mig inneifrån.

har dock inte tid att plugga idag, sara brightman plus man är här och snart ska vi fara till min kusin för att fira hennes lilla son som fyller .. (fem?) eller så :)
får bli att vara vaken i natt för att åtminstonde hinna med hälften.

två veckor till lovet, fyfan tack gud!!

tror jag ska färga håret idag, men vet inte..

idag är jag iallafall på bra humör vilket ni kommer få veta inom en snar framtid, INGEN VET NÅGOT½!!!!!

puss! ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0