And then it's like I fall from the sky

Now we are older and things disappeared somehow..

Fyfan va läskigt det är, alla har gått och lagt sig och jag kollade precis klart på beck, jag e rädd!
Gårdagen var iallafall soft, började med att föra hos jeny och gustav men folk som var najs, fortsatte hem till gustavs jobbar kompis och hamade sedan i bullermyren på lokalfesten. var kul att träffa allt folk, men vart för mycket fan. vi tagga till stan, sedan hamnade jag hos madde haha.

har legat hemma och dött hela dagen idag, och att det är lov nu gör det ju hela lite bättre.
får se vad som händer i veckan så får jag åter komma..

pzzzz!


96or osv, är dom ett år eller var det två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0