hela stjälen var bruten..

har precis skrivit klart företagseknomi uppsatsen, äntligen. med lite hjälp av mamma så klart, puss♥
hade även spanska prov idag, som förövrigt gick SKIT. har aldrig fått så dålig kretik eller varit så jävla dålig.

efter for jag till kupolen med denise, hon tog med sig datorn så vi satt och mös på donken haha. gick även och kolla på älskade skor jag ska köpa. har oxå kolllat ut en jättesöt jacka, dock har jag kolla på den länge på hemsidan men nu när den kommit ut i butiken är det väl lika bra att slå till, rosa så klart! köpte dock en jacka nyss men trivs inte alls i den, hatar höga axlar, ser ut som en man.

Sarabrightman + man var även här idag oxå, söft. ingen vet varför och det är ju bra haha.
Får dock hoppas på det allra bäst!!!

orkar varken plugga mer eller sitta här och stirra, så jag ska ta och färga mitt hår idag (om jag orkar) sen ska jag dö framför tvn.

Imorgon slutar jag elva, har två lektioner, sjuk soft. Sedan ska jag åka och kolla på en ny mobil, igen.. iknow. jag och mobiler funkar inte ihop...

peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0