jag har gjort det här så länge, jag kan lika väl fortsätta...

mh.. vet inte hur jag ska börja. allting går så trögt nu.
ett tag gick allt uppåt, skolan gick bra, och allt annat gick skit bra, något fanns att längta efter.
Nu går allt sjukt segt, tråkigt.....

har iallafall befinnit mig i skolan denna vecka oxå, jävla soft. har gått till 11-12 ca varje dag, fråga mig inte varför.
imorgon är det fredag oxå, pengarn kommer och jag ska köpa kläder <3
sedan tror jag det bli en lugn hemma kväll. För att sedan på lördag fucka ur, soft.
Blir ju halloween fest så tror det blir najs.

hade prov idag, 8sidors jävla företagsekonomi prov, dock tror jag på det ljusa(alltså det bra). :)
och egentligen är ju företagsekonomi kul faktiskt. visst låter det härligt.

ska ta mig ett glas jos och kolla på tv tills jag ska sova.

peace.

And I try to hide, but I just can't hide no more.
There's nothing worse than feeling like a ghost.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0