But it's easier to let you take a guess at the rest

La la la la la la la la, da..
haha sitter och lyssnar på en skön låt, disney. haha min stora passion.

kolla precis klart idol, och sminkkille kom vidare, schönt! annars kom jag hem tidigt idag, runt halv 12. Somnade klockan tolv och vakna inte förens fyra. älskar att sova. drömde att jag var död och var ett spöke i grekland haha!
 har precis målat mina naglar oxå, känns så naket utan nagellack precis som utan smycken! och ingen gillar väl att vara naken!

ska ta och duscha och lägga mig snart igen, tack och lov har jag sovmorgon imorgon men när man bor på ett sådant skit ställe blire inte mycket till sovmorgon iallafall så. blir en tidig uppgång änd¨å,
 fan va jag känner mig stressad.. har stor ångest oxå, vet inte varför faktiskt. men har kännt en ångest som inte vill släppa, känns som jag kommer bli ett vrak snart, ångesten och stressen dödar mig nästa sådär....

ska iaf duscha nu, orkar inte. är kissnödig oxå, men det orkar jag inte heller... allt är så jobbigt. haha

peace.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0