I'm, I'm good at wasting time...

gud va värdelös fantasi jag har, den här blorren börjar bli jävligt tråkig asso..

helgen är över igen, och snart är det måndag... söndagsångesten har kommit, dock lyssnar jag på skön musik så man i alla fall blir lite pepp. har spenderat min helg med emelie. Vi sov hos henne i fredags kom iväg på lite äventyr med selma och dels dafina oxå, träffade även annat skönt folk. i lördags sov vi hos mig, men coola som vi var så tog vi moppen in till stan för lite äventyr där med, heahea. träffa även katten snabbt öxå.

kläder är välbehövligt..

skitsamma, försöker skriva något vettigt men kan inte stava.

ska chilla med one tree hill nu! peace.

edit; jenny mutar med glass, ska springa ner......


Kommentarer
Postat av: rosalie

naaaaaaw!

2010-09-19 @ 20:54:38
URL: http://roskalini.blogg.se/
Postat av: emelie

hahhah katten! :D

2010-09-21 @ 12:54:31
URL: http://justlivingit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0