Jag har bestämt mig..

sitter och lyssnar på underbara håkan och de luite nyare låtarna, hjärta.

vart ingen skola idag heller, bara för att det är orgentering och man ska inte springa med sjukdom i sig tycker jag. imorgon blire skola det lovar jag, och på fredag och hela nästa vecka och hela nästa månad och alla dagar framöver.

idag ska jag plugga plugga och plugga, gött. underbart med skolan äre.
imorgon är det torsdag sen fredag, gött. blir nog att träffa madde i helgen igen, mysigt!

sen vill jag säga att jag vill utomlands, nu!! hellst till grekland, men alla vill till turklandet så man får väl ge med sig då. får hoppas att det blir till våren, längtar.

tur att det finns saker att längta till så man inte fasnar i samma gamla skit och ser framåt istället. ååhåhåh...

ska läsa min bok, skriva klart svenskan sen kanske försöka med lite matte, känns som man ligger efter.

peace aoot.


Kommentarer
Postat av: Tonyagnes

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-02-08 @ 14:10:14
URL: http://tonyagnes.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0