Now baby save me from the game before it plays me..

life's a bitch
now fuck you pay me...

långdag.. har inte fått min dagliga sömna så håller på att slocknar, har fortfarande massa läxa att göra och jag orkar verkligen inte haha..som sagt så är jag redan skoltrött på läxorna..

skola rullade på, har varit hemma gjort företagsekonomi och ska börja svenskan. hittar inge papper att skriva på så blir lite svårt. imorgon börjar jag då 8 som vanligt, jobbigt. har iallafall inte fotografisk bild, som jag förövrigt HATAR!!!! blir typ ledsen av att bara tänka på de..

hihi. måste fortsätta med min svenska nu, så får jag åter komma när det händer något intressant.
och juste.. snart börjar ju kungarna av ....... , haha värdelöst bra.

peace. (h)



sommmar. hjarta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0