ovärt......

blir inte mycket bloggning för min del asso..

menmen.. imorse gick jag upp extremt tidigt, då snackar vi om kvar i sex (!) för att fixa mig och åka till skolan, han inte ens äta.. när jag väl är i skolan måste jag vänta 45 på att jag ska börja för att sedan ha en enda jävla lektion, vilken är typ den enda som jag hatar för att sedan se att alla andra lektioner är inställda, hah så jävla ovärt att ens gå till skolan överhuvudtaget.
så sitter nu och väntar på att pappa ska hämta mig så jag får åka hem och sova!

imorgon är det tema dag på förmiddagen, temat "don't drink and drive", det bästa är att laila bagge och andreas carlsson, alltså två av idol juryn kommer dit för att hålla i det, fett Koolt!
ska ta aoutograf och allt jag svär, hahah..
om inte någon driver med mig att dom kommer iförsig.......

ska bli bättre på bloggandet nu, men är bara att jag aldrig har tid i mina rutiner "skola-äta-sova" haha.

pappa kommer om fem minuter så ska plocka ihop mina saker.
peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0