So be careful when you ask next time!

kom hem från skolan för ett tag sen, sluta tidigt! men jag gick iallafall till skolan vilket jag lovat ;-)
skolan var soft, hade dock förhör vilket jag ovetande gick med på och det gick väl sådära. fick sedan reda på att jag har TRE prov nästa vecka. fifan kommer aldrig klara skolan iår. helt seriöst har fan inte orken.
satt hela dagen och kvällen igå och slet med en inlämingsuppgift så när jag kommer till skolan med den har inte en enda jävel gjort det ens.
inegt blir bättre av att språk läraren är hitlers barnbarn eller syster dotter... säkert Jimmy åkessons fru.

imorgon är det iallafall härliga fredag. får hoppas att jag vågar i helgen, vågar att......

anyway, sitter för tillfället och lyssnar på finsk rapp, hahaha. catta skicka några jävla låtar, men det går ju inte att sluta asså haha.

ska försöka plugga lite företagsekonomi.. eller kolla tv .

peace.

Kommentarer
Postat av: cat

Hahahahhaha :D <3 VAD ÄR DET DU SKA VÅGA!?!?!??!

2010-09-30 @ 17:38:07
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0