your act only works on an audience.

hej...

har inte blivit så mycket bloggande, någon gång då och då.. kan bero på att jag verkligen inte haft orken att göra något de här senaste dagarna, min feber går fram och tillbaka i mig.

fredagen vart en hemma kväll, vilket var väl behövt.
lördagen spenderades med många fina vänner, vi for sedan till falun där jag träffade annat fint folk oxå! :)

hela gårdagen var jag säng liggande, tror nog aldrig jag mått så dåligt, lika idag. dock mycket bättre, men har nu feber och illamående, ord från gatan säger att det går magsjuka oxå. hoppas jag inte fått det bara..

vet inte vad jag mer ska säga, blir nog faktiskt ingen skola imorgon heller, vilket jag egentligen skulle behövt, känns bara behövligt..

tog även lite bilder i lördags som kommer upp senare!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0