Anger is never without an argument, but seldom with a good one.

gud, tror jag har damp på riktigt. har varit sjukt irriterad de senaste dagarna och alla går bara på mina nerver.
angåenge den här jävla resan kommer bara massa hinder upp hela tiden, tror gud hatar mig och vill att jag stannar hemma.
det enda positiva är väl att catta gillar mina dampinlägg dock, haha...

imorgon är min älskade skola som jag såklart ska gå till,ivan oxå!
får hoppas på bra väder.

så hörs vi om tusen år, pallar faktiskt inte bry mig så väldigt längre.

whatever you do will be insignificant,


Kommentarer
Postat av: cat

hahahha japp du vet att jag älskar dem <3<3<3

2011-04-08 @ 10:11:57
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0