Consumers only want you to supply demand

vet inte vad jag ska berätta först, mitt liv är så intressant. he he..
förutom skolan är det inte så mycket som händer runt omkring. någon tråkig b-fest här och där,
kanske en runda på kupolen. eh ah.
var dock med catten i fredags, länge sen jag spenderade tid med henne ensamma. bäsna liksom! ♥♥♥

annars har helgen sett ut med att jag har fått en taklampa i huvudet, en fet skållampa. jag har bitit av min tand på tungpiercingen och har på något vis lyckats klämma mig samtidigt som jag rivit upp hela fingret på en nyckel. typ blodblåsa plus köttsår, och jag trodde jag var smidig :)

från något till något helt annat så är det EN MÅNAD OCH EN DAG KVAR, dvs 31 dagar till värme och sol och en vecka som består av nudlar. iiiiiiih ♥

imorgon har jag två onödiga lektioner sen ska jag spendera min tid med rosalie med en billig donken kaffe förhoppningsvis i solen ≡)

peace!



hahaha

Kommentarer
Postat av: cat

hahahahhaha bilden <3<3

2011-04-19 @ 17:46:19
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0