Reaching for the phone 'cause I can't fight it anymore.

hemkommen från en tredagars hos mormor och morfar, mycket mysigt.
långt bort från allt och fint väder på det oxå! underbart!
borde egentligen plugga.. men jag orkar inte.

imorgon får vi väl se om hill plus denise kommer, man vet ju aldrig vad som kan hända!
om det blir, blir det grill och solning för fullt. mycket mysigt med bäsna-mood.

snart ska jag gå ut och röka sedan ska jag nog sova, haha.

vart även en sväng förbi kupolen med söta mormor. fick med mig två tröjor, ett par shorts och ett par leggings. bilder tillkommer ej :)

puss.




i wish.


Kommentarer
Postat av: anna

Du glömde att du tränat riktigt råhårt med världens snyggaste. daaah ;)

2011-04-26 @ 23:45:11
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0