Why am I doing this to myself? Losing my mind on a tiny error, I nearly left the real me on the shelf.

stannade hemma idag, feber och värk i hela kroppen, vet inte varför. träningsverk kanske.
skönt dock att vara hemma även om jag fick lov att gå upp tidigt iallafall.
dock måste jag gå till skolan imorgon pga äckle nationella engelska imorgon. hejhej ig!

har hela dagen på mig att kolla på alla mina älskade program på tv eftersom jag nu bor där jag bor.

underbart med sol är det också, nästan inte ett enda mål på himmelen, underbart. får mig bara att bvilja köpa tusentals nya vårkläder, men hej fattig tjej. vill färga håret oxå. blä.



så får färgningen bli...

pe4ace


Kommentarer
Postat av: cat

Åhhh vad fint!!!! ja ha så

2011-04-15 @ 06:52:09
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0