i'm drunk and you're still ugly.

som ni nu som fortfarande orkar klicka sig in på den här bloggen märker så är jag urdålig på att skriva,
hinner inte, eller så har jag inget att skriva om!

skolan har då börjat och jag börjar då nu sista året. helt ok schema om jag får säga det själv.
har gått en vecka nu idag då.
de dagar eller veckor jag inte skrivit har jag hunnit med stockholm som var helt ok. vart slags mål utan för en sketen 7eleven mack. blå öga på en, jag stuka fingret osv. he he.
sedan helgen som var kom det besök från karlstad till mitt lilla hus!
umgåts en hel del med fina vänner, dock finns det andra som jag inte träffat på ett bra tag nu, får bli ändring!

helt ointressanta saker, så förvänta er inget extra i framtiden heller!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0