sdfghjk

sista veckorna på lovet och jag har verkligen ingen tid över.
sover hemma idag, första gången på några veckor, igen....

förra veckan bodde jag hos carro, var ut ett par gånger med henne och emelie andra dagar var vi bara hemma.
vi tre åkte till karlstad i helgen och hade ingen ork att skriva något då. spenderade helgen med sköna människor och gick ut på en helt ok klubb :) tog oss hem igår då vi bara tog de lugnt.

nu till helgen åker jag härifrån igen och tar mig till stockholm för fest, vänner och the voice dvs musik.
får se hur den helgen slutar. efter det börjar skolan på onsdag, vill typ gråta. inte för att man måste plugga igen eller gå upp tidigt. utan för jag har inga kläder............. därför, vill jag gråta.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0