segt uppdaterat

varit en ganska stor paus igen, men nu kommer jag igen och har lite att skriva om som jag inte gjort undertiden de faktiskt hänt.

och.. JAG KLARA IAF KÖRKORTET, både teorin och uppkörningen på första gången, tack gud och migsjälv :D
efter de har jag tillbringat dagar hos carro. sedan i fredags tog jag mitt pick och pack och for till stockholm för att tillbringa helgen hos annalito. fredagen började med för hos henne sedan slackthuset. där vi träffa både bra och dåliga människor, slutade med en efterfest hos några sköna snubbar sen hem till anni. lördagen sov vi till ca 5, på dagen då alltså. börja sedan fixa oss och drog till lion bar på odenplan för för, sedan mötte vi up mera sköna typer och tänkte dra till etourage men blev något ställe jag inte kommer ihåg namnet på i gamla stan istället helt ok. drog sedan på efterfest och sen hem i säng.

nu har jag sovit hemma första gången på en månad och de könns väl sådär, dock inget jag vill gå in på.
har inte lyckats hålla rökgrejen heller. dock ska jag inte dricka på ett tag nu och fokusera på annat.

ligger och solar nu vilket bevös, ett litet plus iaf.



bilden är suddig och det är motljus så har ingen aning om hur bilden ser ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0