juldagen

fick ett vaknande skapligt tidigt idag, dock kanske till en fördel.
idag tänkte jag endast ta det lugnt. börjar nu med ett sönt bubbel och peel bad med ansiktskmask och skön musik. tänkte faktiskt i denna stund hoppa i badet. ska sedan fixa min naglar och dylikt.
sedan kommer bror min och hans barn för mer firande av julen och resten av dagen kommer bestå av att bara ta det lugnt. sedan vaknar jag imorgon helt bra, medans alla andra vaknar med en fet baksmälla, hoppas ni alla spyr massa imorgon för då ska jag skratta :)

firade ju julafton i går hos mormor och morfar, otroligt mysigt. dom plus familjen med julstämmning och sådant, faktiskt de enda bra med julen, släkten och familjen. inte maten eller annat oviktigt som gör julen överskattad. :)

ska iaf hoppa i mitt bad nu, hoppas alla haft en bra jul hitils.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0