My head is full and i think It's called thinking.

Jag är trött, kan inte påstå att livet känns mycket enklare. Jag har svårt att komma igång på morgonen, ligger gärna i soffan så länge jag kan, speciellt efter skolan och fram tills jag ska sova. jag har inget planerat och det skulle inte funka heller, förutom skolan, som praktiskt taget får mig vilja lämna landet i vissa stunder. Så fort minsta lilla planering kommer in så blir jag stressad, får panik och gör det i absolut möjliga sista sekund.
Det hade ju varit både skönt och nyttigt att kanske gå ut och gå ibland?
skulle behövas, men finns ingen ork.
egentligen borde jag ta tag i så mycket, så mycket som kräver både vilja och kraft, inget avdera finns.




en av bilderna som togs i arbets lägret i Auschwitz I.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0