BUMMER

helgen är över, dock är det lov så det tär inte så mycket.
helgen kan beskrivas som helt okej. fredagen spenderades med madde,sara,krille och hans kompisar..
drog vidare till en fest någonstans i musikanten eller hure stavas, blabla. skit tråkigt, gick helt åt fel håll när vi skulle hem och hamna längst upp i kv, så tog en taxi hem, gratis. bara för vi är så otroligt snygga, fast nä.

gårdagen spenderades med madde, sara och malin. åt på american take away, ÄCKLIGT SOM FAN. eller smakar varma mackor.

idag ska jag träna, träna bort allt äckel jag stoppa i mig igår. vet dock inte varför jag ska träna.... inte precis som jag ska ha lite kläder eller ngt, får nog blir tjocktröja året ut.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: denise

Ska köpa kort på friskis i veckan, då så kan vi köra tillsammans sen :D träningsmys efter skolmyset typ <3 om vi drar och tränar tillsammans nån dag så kan vi ju sedan plugga spanska! ;)

2011-02-27 @ 20:02:46
URL: http://deniso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0