deep inside we are all the same

var ute och sprang för ett tag sen, eller gick joggade kanske man ska kalla det, eller gå snabbt..
anyway,  sen när jag kommer till slutet av min runda så möter jag en gubbe, med en urgullig hund, han går likom i motsatt håll. sen när jag möter honom säger jag hej, trevlig som jag är. men han svarar inte utan ler bara läskigt till mig och låter hunden sniffa på mig. så jag fortsätter vidare, då börjar han gå mot mitt håll istället. och börjar gå efter mig, en lång tid. tror aldrig jag gått så snabbt i hela mitt liv, i slutet sprang jag vägen hem.
trodde jag skulle bli skjuten faktiskt, eller våldtagen.

nu ska jag duscha och sedan lägga mig. underbara skolan imorgon, sen blire bio night med massor av plugg med catarine och rosalie! mysigt.

hoppas ni inte vart allt för ledsna att det varit lite glest med inlägg. vet hur mycket anna sörjt den senaste tiden.

peace!


Kommentarer
Postat av: cat

hahaha :D Hunden var nog också ond <3 kasta stenar på de som isse

2011-02-04 @ 08:45:47
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0