ingenting kommer förändras imorgon, om det inte förändras idag.

ah, var ska jag börja.
roskis födelsedag igår, grattis till mitt hjärta. love you honey.

plus alla hjärtans dag, som firades lite lätt med nära.. och inte så nära. haha
bryr mig egentligen inte så mycket om själva "alla hjärtans dag-grejen" . känns bara onödigt att slösa tid på att
tycka det är överskattat bara för man inte har någon att "fira" den med. patetiskt. som dock många gör. varför klaga när man har folk omkringsig liksom.

he he he... tror jag ska hälla vatten i cattens ansikte nu, så hon vaknar lite. om nu man kan vakna bara lite :)

pez!


Kommentarer
Postat av: cat

tur för dig att du inte gjorde det, hällde vatten. Skulle troligt vis dödat dig

2011-02-15 @ 20:41:28
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: anna

söt min snuffis är HIHI

2011-02-15 @ 21:41:20
URL: http://trekilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0