kill me,tack!

myser riktigt mycket i skolan just nu, otroligt seriös i min ton är jag oxå.

har hitils haft svenska med inlämning av en uppsats vilket jag inte börjat med än, förtagsekonomi med ett litet "test" på tre sidor som jag iallafall klarade tillslut, spanska med läxförhör som.. ja.. och nu har jag turism som ca är det tråkigaste ämnet någon kommit på. plus att jag måste sitta och lyssna på två av de mest störiga människor jag någonsin träffat. som sitter och skrattar med de mest äckliga skrattet  och dessutom smaskar med sitt äckliga tuggumi. och JAG HATAR FOLK SOM LÅTER NÄR DE ÄTER,DRICKER OCH SÅ.
äckliga, får jag säga det ? turkar.

tror jag ska försök smita, så.

peAce...


Kommentarer
Postat av: cat

hhahaha gumman <3<3 försök vara lite positiv ;)

2011-02-10 @ 21:27:56
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0