Maybe it’s lust Maybe it’s me

hemma i underbara bäsna igen! underbart, verkligen.
har setat och smelat mario samt tillbringat mina tid framför alla möjliga bloggar.

nu hade jag tänkt ta mig en kopp kaffe och gå och sätta mig och röka.
sen ska jag fan duscha och sova. mysskola imorgon som man inte kan missa.

dock är det otroligt skönt att det är torsdag imorgon, vilket betyder att det snart är fredag.
så imorgon har jag lite ärenden att utträtta med lillcatten, samt att jag ska träna. vilket jag inte gjort på några dagar nu...............................................................................................
med tanke på att det är rosalies artonårsfest på fredag borde man vara peppad.
förlåt hjärtat, men är inte det ett dugg. men jag ska bli det, bara för din skull! <3

annars har jag inget mer att tilläga änså länge, men massa gött kommer nog säkert.
vill bara säga rosalie, ATT JAG VILL BOKA NU!

hihi peace!




Kommentarer
Postat av: cat

jaa, du får peppa som fillan PEPP lol

2011-02-17 @ 19:43:41
URL: http://catarine.blogg.se/
Postat av: rosalie

haha, JAG MED!



2011-02-17 @ 19:45:43
URL: http://roskalini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0