nu måste jag klaga lite.....

sitter i skolan förtillfället, har svenska. och skriver om kurdiska i turkiet och blablablabla....
orkar inte vara intresserad, speciellt inte när jag bara har idioter omkring mig idag. och lite hungrig är jag oxå.
äckliga rasister och mytomaner, mycket mycket underbar kombination.

ena sekunden snackar alla här skit om varandra, nästa är dom typ lesbiska. så ja, lite smått äcklad blir man.
inte bättre blir det när hälften av alla är rasister och inte för jag bryr mig så särskillt mycket annars men när dom har åsikterna utan att veta vad de snackar om egentligen så fdihjdfjd...

inte nog med det så ska ju alla gå runt och bli kära i varandra i den här skolan verkar det som.. super skola :)
nej men annars äre väl helt oklej..

ah men ska sluta klaga nu, denise är ju inte här och jag måste stå ut.

denna vecka kommer endast bestå av plugg och träning, okej?

pz!


Kommentarer
Postat av: lil wayne

hurtig du blivit D

2011-02-25 @ 08:58:48
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0