ofräääääääsh

ligger för tillfället i cattas säng med datan på magen, och rosalie drägglandes i sängen bredvid, mysigt.
kom hem från falun ca 9 i morse, fyfan.

gårdagen spenderades då alltså i falun, hos nico. var rosalies födelsedags fest som sagt. helt okej lyckad, med helt okej folk. men haha, verkar iaf som alla hade kul så lyckat på den fronten.

vaknade imorse av att det var svinkallt och mariella slog mig, tvinga oss, alltså mig och catten att gå upp och gå ut i kylan för att gå till bussen. med gammalt smink, röda ögon och helt fryst hår kom vi tillslut till centrum där vi tog bussen, mums att se mig då.

väntar på mor min. så blir det att åka hem. + gustav och jenny. trevligt.

peace!


Kommentarer
Postat av: cat

sno min bild då ;) jag som har tagit den själv

2011-02-20 @ 19:07:45
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0