Oh, look what you've done, You've made a fool of your self. Oh well, it seems likes such fun,Until you lose what you had won.

passande text, mycket passande.. rubriken alltså.

anyway, jenny, gustav, sofia och jimmy samt far min har beget sig till borlänge för krogen för två av dom och cigg inköp för dom andra två, äntligen! ♥
kom hem ca 4 idag då, då jag kom hem till taco och senare lite vin samt kaffe, fin lördag!
dock en hemma kväll vilket jag faktiskt inte har något emot. för nu jävlar ska jag spara mina pengar. majmajmajmaj! ♥ tror jag ska fira eller något när biljetterna är köpta! åh.

NU kommer jenny och gustav hem med mina canciish och vi ska kolla på gay-galan. party people

puss -


Kommentarer
Postat av: cat

hahaha JAG VILL HA PIZZA INTE TACOZ..

2011-02-20 @ 19:08:21
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0