the next three days

mh, helg igen. skönt. vet inte hur jag ska börja så...

gårdagen tillbringades med catarine och rosalie. vi gick och kollade på the next three days har jag för mig att den hette. helt okej bra alltså, eller den va bra. bästa filmen jag sett på bio på länge iaf. då menar jag att hitils har jag, förutom denna, bara sett skit filmer.
vart lite live matlagnig för tre 13åringar från holland as well. mycket trevligt.
annars var det de samma vanliga. röka, käka och snacka. uuhf vilka händelser.

idag har jag endast tillbringat min tid hemma, i soffan eller framför datorn.
dock fick vi även besök av faser och co. trevligt!

vet inte vad jag ska säga mera. helgen är snart slut och det betyder bara skola igen, får bara ångest över att höra ordet! vill ha lov, vill komma härifrån nu!!!!!! längtar otroligt mycket.

menmen, life is life. ska ta mig en cigg, och sedan fortsätta kolla 13 snart 30. hehe, funny day.

juste, har oxå gjort sånna där naglar på mig själv, hahah fan va dåligt det vart!

aja. peace!


Kommentarer
Postat av: cat

ihi <3

2011-02-06 @ 19:48:15
URL: http://catarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0